Miloš Toman
Miloš Toman je znám především jako autor
odborných knih z oblasti managementu, marketingu a prodeje
(Řízení změn, Intuitivní marketing,
Intuitivní reklama, Jak zvládnout maloobchod) a
motivační literatury (Úspěšný týden). V knize Královna
v nesnázích se však pouští do zcela nové oblasti literární
tvorby a můžeme ji tedy chápat jako svým způsobem prvotinu.
Beletrie ale není Miloši Tomanovi zase tak cizí, jak by se mohlo zdát. Už coby středoškolák posbíral za své povídky několik cen v literárních soutěžích. Od té doby sice uplynula pěkná řádka let, ale spisovatelskou dovedností je to obvykle jako s vínem - věkem jen získává.
Beletrie ale není Miloši Tomanovi zase tak cizí, jak by se mohlo zdát. Už coby středoškolák posbíral za své povídky několik cen v literárních soutěžích. Od té doby sice uplynula pěkná řádka let, ale spisovatelskou dovedností je to obvykle jako s vínem - věkem jen získává.
Nalezené produkty: 1