Přeskočit na kategorie produktů Přeskočit na košík Přeskočit na navigaci
Komárovo knihkupectví Menu

Dilbert a jeho principy

Originální název:
The Dilbert Principle
Překlad:
Jelena Žlábková

V roce 1998 vydalo nakladatelství Pragma.

Parametry

EAN 9788072056026
Počet stran 344
Rozměr 150 x 210 mm
Rok vydání 1998
Vazba pevná
Ve světě komplexního řízení jakosti (TQM), reorganizací a zplnomocněných sekretářek se Dilbert stal hochem z plakátu v podnicích po celé Americe. Miliony obyvatel kanceláří si na jejich stěny vylepují kreslené seriály Scotta Adamse, protože zavraždění šéfa není přijatelnou možností.
Po sedmnácti letech práce v ohrádce a po přečtení tisíců e-mailových vzkazů od čtenářů, kteří byli „zeštíhleni", „přistřiženi na správnou velikost", „vyrovnáni" a pověřeni vedením „týmů jakosti", se Scott Adams déle nespokojil s jediným uměleckým prostředkem. Proto se nyní Scott drze pokouší vydělat na lukrativním trhu knih o byznysu a nabízí nám Dilberta a jeho principy.
V šestadvaceti provokativních a ilustrovaných kapitolách odhaluje tajemství managementu v každém podniku jako například:
- Pronadávat si cestu k úspěchu
- Předstírat kvalitu
- Podnikové plány: nejlepší romány na světě
- Skřítkové v účtárenském odboru
- Ponižování jako nástroj vedení
- Prodávání špatných výrobků hloupým lidem
- A ještě víc!
Dostupnost:
Není skladem
Původní cena:
188 
Sleva:
19  (10 %)

169 

Podobné produkty najdete v